Hejhej:]

Hejhej:] jag har int skivit på ett tag men det är helt enkelt för att jag ha int orkat.
Nu har jag gjort en ny header, tog typ en halv timme att lägga upp den på bloggen men klarade det tillslut.:)
Men har int sakt nå till Natasja än så hoppas hon tycker om den>.<

Idag har det int hänt så mycke förutom att Zeb har haft kalas.
Det var ganska kul att kolla på när alla barnen hitta skatten(godiset)
åsså sprang dom runt med svärd och lekte pirater elr nåt sånt:P
JAG VILL OCKSÅ VA LIIIITEN!!! springa runt med ett svärd och leka pirat.
Nu skulle jag bara tycka det va drygtD:
Aja, nu ska jag gå in till Liv och se X-men.
inte ett litet barn som spilt det där...:S

ses//Lova:]


Kommentarer
Postat av: BECCA E BÄST!!!

haha me lova da:] du e ju liten:] hhehe:*<3

2010-09-12 @ 13:59:32
URL: http://beccaerre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0